پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت فرارسیدن سال 1401

مدیر عامل نیروگاه زاگرس کوثر در پیامی فرارسیدن نوروز 1401و تقارن آن با میلاد مبارک حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفتند.
 متن پیام به این شرح میباشد:
 
بسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال
وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی           ای سـرانگشـت تو آغــاز گــل‌افشـــانی‌ها
حمد و سپاس بیکران از پروردگار یگانه که در سایه الطاف بیکرانش سالی سرشار از همدلی، تفاهم و تبادل اندیشه را با سعی و تلاش بی‌وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از کار و تولید ایرانی و خدمت در عرصه های مختلف اقتصادی سپری کردیم و توانستیم گامی بلند به سوی موفقیت های چشمگیر آینده برداریم .
امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم‌انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر شرکت، و خدمتگزاری بهتر و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.
فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.
اکنون در آستانه شکوفایی و رویش دوباره ی طبیعت، بهانه ی خجسته ای است تا با اندیشیدن در باز آفرینی و رستاخیز طبیعت به نو آوری و نوسازی در امور خویش بپردازیم.
  تقارن عید نوروز با میلاد یگانه منجی عالم بشریت ، حضرت قائم (عج) را به فال نیک گرفته و امیدواریم به لطف الهی و حرمت ائمه اطهار (ع) سال ۱۴۰۱ سالی پر خیر و برکت و رونق در امور ، برای امت اسلامی  و ملت شریف ایران با ریشه کنی کامل ویروس کرونا باشد.
اینجانب در طلیعه بهار ، اعیاد پر برکت شعبانیه و آغاز سال نو این  نوروز باستانی را به کارکنان شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر و خانواده های محترمشان که همواره پشتیبان همسران و والدین خود در سنگر اقتصاد و تولید هستند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی ، سلامتی ، آرامش و آسایش همگان را از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم. 
امیدوارم در سال پیش رو نیز با روحیه ای مضاعف و عملکردی ستودنی در پرتو عنایات خداوند منان و دعای خیر حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان در مسیر تعالی و اعتلای میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشتاز باشید.
دولتتان پاینده
و نوروزتان فرخنده باد
روح الله گرامی
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید