مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی نیروگاه زاگرس کوثر با حضور یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و دکتر محمد جعفری اناری مدیرعامل شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، یاور محمدی در این مراسم که در محل نیروگاه زاگرس کوثر برگزار شد ضمن اشاره به این موضوع که ششمین مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی با همکاری نیروگاه زاگرس کوثر راه اندازی خواهد شد افزود : شرکت مارپیچ باختر، ابزارسازان درمانگر ، مجتمع شیمیایی بیستون کرمانشاه ،مرکز جوار ثامن(اتحادیه تعمیرکاران خودرو) و مجتمع جهان فولاد غرب در راستای توانمندسازی مهارتی نیروهای شاغل و جویای کار خود، پیش تر اقدام به ایجاد مرکز مهارت آموزی نموده اند .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت : از مهمترین برنامه های این مرکز ارائه آموزش های مهارتی به نیروی کار شاغل مجتمع بر اساس استانداردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد که در نهایت منجر به صدور گواهینامه مهارتی برای قبولشدگان در آزمون نهایی می گردد .

وی افزود : از دیگر مزایای این طرح می توان به برخورداری از معافیت مالیاتی طبق تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات بر ارزش افزوده، آموزش در محل کارخانه، ارائه آموزش بر اساس نیاز شرکت، انتخاب مدرس و زمانبندی برگزاری دوره ها توسط شرکت اشاره کرد .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه ضمن تجلیل از همکاری و تامل صورت گرفته به کارخانجات و صنایع و صنوف در راستای افزایش مهاتر آموزی افزود : این اداره کل آمادگی کامل دارد بر اساس نیاز مهارتی سایر کارخانجات و صنوف اقدام به ایجاد مرکز مهارت آموزی نماید .

دکتر محمد جعفری اناری نیز ضمن قدردانی از تلاشهای اداره کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در جهت تعامل با نیروگاه و آموزش پرسنل ابراز امیدواری نمودند که در آینده بتوانیم از دانش مهندسین شاغل در نیروگاه برای آموزش پرسنل سایر کارخانجات و نیروگاه های سطح استان استفاده نماییم.

نایب رئیس هیأت مدیره نیروگاه زاگرس کوثر با اشاره به این مهم که نیروگاه زاگرس کوثر اولین نیروگاه کشور می باشد که به مرکز جوارکارگاهی تجهیز شده است اظهار داشت: با توجه به وجود نیروی بومی، جوان و متخصص در مجموعه می توانیم بزودی به مرکزی معتبر جهت پرورش مهندسین صنعت برق تبدیل شویم.

در پایان مجوز جوارکارگاهی نیروگاه زاگر کوثر از سوی مدیرکل محترم فنی و حرفه ای استان کرمانشاه به جناب آقای دکتر جعفری تقدیم گردید.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید