مهندس محمد رضا صادقی بعنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر منصوب شد.

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، مهندس محمدرضا صادقی بعنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، روز چهارشنبه مورخ 6 مهر 1401 با حضور مدیران و اعضای هیأت مدیره شرکت، مهندس محمدرضا صادقی بعنوان مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر منصوب شده و از زحمات جناب آقای مهندس گرامی برای تصدی بیش از 2 سال مدیرعاملی شرکت قدردانی بعمل آمد.

در مراسمی که به همین مناسبت در سالن جلسات نیروگاه زاگرس کوثر برگزار شد دکتر عظیم اعتمادی به نمایندگی از دکتر فخاری احکام مدیرعامل و عضو جدید هیأت مدیره شرکت را اهدا نمودند.

مدیرعامل نیروگاه زاگرس کوثر ضمن قدردانی از زحمات مهندس گرامی برای ایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت نمودند و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی تمام همکاران و ابتکار و مسئولیت پذیری آقای مهندس صادقی  شاهد تغییر و تحولات بیشتری در شرکت باشیم.

در پایان این مراسم از تلاشهای آقای مهندس گرامی در دوران تصدی مسئولیت مدیرعاملی این شرکت با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل و قدردانی شد. 

مهندس محمدرضا صادقی کارشناس ارشد مهندسی برق - قدرت پیش تر سابقه همکاری با شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، شرکت خدمات مهندسی مشانیر،پروژه بهینه سازی نیروگاههای پالایشگاه آبادان، شرکت مهندسی قدس نیرو را داشته و از سال 1394 نیز تحت عنوان مدیر دستگاه نظارت بر تولید و بهره برداری مشغول به فعالیت بوده اند.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید