چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران استان برگزار شد

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی مدیران بر انسجام بین واحد ها در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، چهارمین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی با هدف انسجام و ارتقای بهره وری، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سالن جلسات ساختمان اداری بنیاد استان برگزار شد.
حجت الاسلام عسگری در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر استان کرمانشاه، بر انسجام و تعامل هر چه بیشتر در بین واحد های تابعه استان و ارائه راهکار های عملی در خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه ایثارگری استان تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: هدف نهایی خدمت رسانی مطلوب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و  لذا بایستی با هماهنگی، هم ذهن سازی در بین  اعضای این شورا و توکل بر خداوند متعال کارها را در مسیر پیشرفت و حل دغدغه های عزیزان ایثارگر هدایت کنیم.
 مسئول بنیاد کرمانشاه ادامه داد: مهمترین هدفی که تشکیل شورای هماهنگی مدیران در استان دنبال می کند حل ریشه ای مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری است و به حمد اله تاکنون نیز با هم ذهن سازی و هم پوشانی و بسیج ظرفیت ها، اقدامات خوبی انجام شده است.
حجت الاسلام عسگری خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اساسی ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتغال جامعه ایثارگری است و در این مسیر نگاه ویژه به کارآفرینی ایثارگران و توجه خاص به برنامه های دانش بنیان از جمله راهکارهای استفاده از ظرفیت های موجود است.  
گفتنی است، در ادامه این نشست اعضای حاضر ضمن ارائه گزارشی از نحوه اجرای مصوبات گذشته و بیان نقطه نظرات خود بر پیگیری مسائل و مشکلات سازمان اکسیر گستر و بیمارستان اعصاب و روان در استان و همچنین خرید ملک به منظور استقرار دائم بانک دی و دعوت از مسئولین بالا دستی به منظور ایجاد تسهیلات لازم در امور جاری شورا تأکید کردند.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید