مراسم تکریم و معارفه اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، روز شنبه مورخ 17 بهمن 1401 و طی مراسمی که در سالن جلسات ساختمان مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر برگزار گردید احکام اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر به ایشان اهدا و از زحمات مدیران قبلی شرکت قدردانی بعمل آمد.

در این مراسم  مهندس محمدرضا صادقی که بعنوان سرپرست شرکت مشغول به فعالیت بودند به عنوان مدیرعامل شرکت، دکتر حامد چاله چاله که مدیریت امور مالی شرکت را برعهده داشتند به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مهندس محمدسعید پرنمازه نیز بعنوان عضو جدید هیأت مدیره احکام خود را دریافت نمودند.

در پایان این مراسم مهندس فریبرز شریف نیا به نمانیدگی از دکتر اعتمادی مدیرعامل محترم نیروگاه زاگرس کوثر احکام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل را به ایشان اهدا نموده و ضمن تقدیرو تشکر از مدیران قبلی شرکت برای مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره آرزوی موفقیت نمودند.

محمد سعید پرنمازه که به تازگی به عنوان عضو هیأت مدیره شرکت اضافه شده اند دارای مدرک کارشناسی ارشد گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه اصفهان بوده و از سال 1388 فعالیت خود در صنعت برق را آغاز نموده اند. در سوابق کاری ایشان در صنعت برق می توان به سوابقی همچون فعالیت در نیروگاه های عسلویه، سیکل ترکیبی کاشان، سمنان، تابان یزد در سمت های کارشناس راه اندازی، مهندس شیفت و کارشناس دفتر فنی و امور بهره برداری اشاره نمود. هم اکنون نیز ایشان در نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو به عنوان مدیر برنامه ریزی و مهندسی مشغول به فعالیت می باشند.

 

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید