مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق زاگرس کوثر در پیامی، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر ، در پیام مهندس روح الله گرامی آمده است: «فرا رسیدن سیزدهم رجب، سالروز میلاد فرخنده و سراسر نور مولی‌الموحدین، حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر را به تمامی عاشقان آن امام همام، به ویژه پدران فداکار و پرتلاش مجموعه نیروگاه زاگرس کوثر، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیرالمومنین علی(ع)، الگو و انسان کاملی است که به تعبیر رسول الله (ص)، فضائل شان قابل شمارش نیست. شخصیتی که پیامبر اسلام (ص) او را برادر و وصی خود خطاب می‌کرد و تمام فرق اسلامی و حتی غیرمسلمانان، بر عظمت و منزلت او معترف بوده و هستند. علی (ع) نماد عدالت‌خواهی و میزان تشخیص حق است که به درستی زادروز مبارکش، آیین و فرصتی است برای بزرگداشت مقام و منزلت روز پدر، پدران سخت‌کوشی که با گذشت از خود، تکیه‌گاه و محل ایجاد امنیت برای خانواده و جامعه هستند.

اینجانب ضمن شکرگذاری برای نعمت ولایت و محبت اهل بیت (علیهم السلام) و آرزوی سلامتی برای تمامی پدران میهن پر افتخارمان، ولادت پربرکت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را به محضر خانواده بزرگ نیروگاه زاگرس کوثر و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ روح الله گرامی

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید