مراسم استقبال از قهرمانان دوچرخه سواری استان کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه، رئیس، دبیر و روابط عمومی هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه به همراه مدیرعامل و مسئول رولبط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر با حضور در ایستگاه راه آهن استان کرمانشاه با اهدای گل از اعضای تیم دوچرخه سواری استان کرمانشاه که با نام تیم دوچرخه سواری نیروگاه زاگرس کوثر در مسابقات جایزه بزرگ کشوری شرکت نموده بودند استقبال نمودند.
در این مراسم مهندس روح الله گرامی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر ضمن عرض تبریک به ورزشکاران و مربی تیم ابراز امیدواری نمود این موفقیت ها ادامه دار بوده و در آینده نیز بتوانیم شاهد کسب موفقیت های بیشتر توسط جوانان این استان باشیم.
سیامک ادبی مربی تیم نیز ضمن تقدیر از حمایتهای نیروگاه زاگرس اظهار داشت: تیم کرمانشاه جوانترین تیم مسابقات بود که برخی از جوانان تیم برای اولین بار در پیست مسابقه می دادند و ابراز امیدواری نمود در آینده بتوانیم شاهد درخشش بیشتر اعضای تیم باشیم‌.
ایوب محمودی نیز با قدردانی از حمایتهای نیروگاه زاگرس کوثر از نتایج کسب شده توسط دوچرخه سواران استان ابراز رضایت داشته و تاکید نمود که از تمام امکانات موجود برای موفقیت استعدادهای دوچرخه سواری استان کرمانشاه استفاده خواهیم نمود.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید