پیام تسلیت مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

محمدرضا صادقی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

بسم ا... الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ اَبَداً مابَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

انقلاب اسلامی ایران پرتویی از عاشورا و انقلاب عظیم الهی آن است. امام خمینی(ره)

محرم، ماه قیام و بیداری، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه آزادگی ، عزت و بیزاری از ذلت، زمانی برای رهاشدن زندان نفس و با خدا یکی شدن، یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما واقعه عاشورا هنوز زنده است و جان ها همچنان شیفته‌ی حسین (ع) است چرا که در آن واقعه عظیم حضرت سیدالشهدا (ع) عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و بقای دین و انسانیت را تضمین کردند.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام حزن و اندوه و ماه سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان و حادثه جان سوز کربلا و ایام الله تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت عرض نموده عزت و سربلندی اسلام و مسلمین، اعتلای نظام و سرافرازی ایران عزیز را از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

 

محمدرضا صادقی

مدیرعامل

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید