سومین نشست شورای هماهنگی مدیران استان در محل نیروگاه زاگرس کوثر برگزار شد

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی مدیران بر انسجام، هم پوشانی و هماهنگی بین واحدها در خدمت رسانی هرچه بهتر به ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، سومین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی با هدف تقویت ارتباط کاری و ارتقای بهره وری، با حضور حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه، عصر روز دوشنبه 15 فروردین ماه در سالن اجتماعات نیروگاه زاگرس کوثر برگزار شد.
حجت الاسلام عسگری در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه نیایش و بندگی گفت:  هدف از نشست این شورا هماهنگی و همپوشانی در پیش برد اهداف سازمانی و حل مشکلات واحد ها در سطح استان است و به حمد الله با پیگیری و انسجام در عملیاتی کردن مصوبات این شورا به این مهم دست خواهیم یافت.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه با بیان این مطلب که به امید خداوند متعال خدمت گذار صدیقی برای جامعه ایثارگرباشیم، اظهار داشت: مثبت انگاری و تغییر نگرش در هماهنگی بین واحد ها و استفاده از ظرفیت های درون استانی و نیروی جهادی ایثارگران در توسعه همه جانبه اهداف و عملیاتی کردن آن ها می تواند در توسعه استان مثمر ثمر باشد.
مسئول بنیاد کرمانشاه افزود: ادراک جمعی و نگاه به حل مشکلات و نقش پیگیری مسائل مسیر های پیشرفت خدمتگذاری را در بخش های مختلف واحد ها تسهیل خواهد کرد و منتج به رضایت مندی جامعه هدف خواهد شد.
وی بیان داشت: اولویت های کاری در برش های متفاوت کاری و گزارش تبعین اهداف که عملیاتی شده اند برای تسهیل هرچه بهتر امور تعریف شود.
حجت الاسلام عسگری خاطر نشان کرد:
گفتنی است در این نشست اعضا با ارائه گزارشی از نحوه اجرای مصوبات قبلی، برنامه ریزی در خصوص خرید ملک برای استقرار دائم بانک دی، دعوت از مسئولین بالا دستی در خصوص تسهیل امور، اولویت بندی کاری برای هر واحد در سال جدید و ... مصوب گردید.
در پایان این نشست هر یک از اعضای این شورا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید