مدیر کل پدافند غیر عامل در جلسه کارگروه تخصصی انرژی ( آب و برق) پدافند غیر عامل استان که در محل سالن جلسات برق منطقه ای برگزار گردید از تمامی اعضاء این کارگروه تجلیل بعمل آوردند.

زارعی در ابتدای جلسه به سه موضوع شناسایی تهدیدات _ اولویت بندی تهدیدات _ تهیه سناریو برای هر یک از تهدیدات، تاکید داشت و گفت:  انتظار می رود  کارگروه مربوطه  نسبت به   شناسایی، اولویت بندی تهدیدات وتهیه سناریو برای هر تهدید وتدوین و ابلاغ طرح جامع مقابله با تهدیدات و اقدامات نظامی دشمن در حوزه انرژی( آب و برق) در سطح استان اقدام نماید.

ایشان افزایش سطح بازدارندگی را رکن اصلی پدافند غیرعامل و مهمترین دارایی ها  را نیروی انسانی متخصص ، متعهد و بعد از آن دانش فنی ، تجهیزات الکترونیکی ، تأسیسات فیزیکی و زیرساخت ها بیان نمودند.

وی افزود با توجه به عملکرد مطلوب  کارگروه تخصصی انرژی ( آب و برق) پدافند غیر عامل در زمینه اجرای برنامه های سال 1400 صنعت آب و برق در حوزه پ .غ. ع بخصوص پیگیری تجهیز دستگاه های سطح استان به مولد های برق جایگزین بر تسریع روند مذبور با بهره گیری از اعتبار متناسب از منابع داخلی دستگاه ها ( بند ی تبصره 20 قانون بودجه سالجاری) به این مهم تاکید نمود.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان ازکارگروه تخصصی انرژی (آب وبرق)پدافند غیر عامل بر اساس عملکرد خوب آنها در انجام شرح وظایف مربوطه که هرساله توسط ارزشیابی از تمامی کارگروه های تخصصی صورت می پذیرد تجلیل بعمل آوردند و به پاس زحمات به هرکدام از اعضاء لوح تقدیر تقدیم نمودند.

در خاتمه این مراسم به مهندس روح الله گرامی مدیرعامل و مهندس سجاد قاسمی زاده به نمایندگی از شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر لوح تقدیر اهدا گردید.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید