برگزاری نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی مرتبط با بنیاد شهید استان کرمانشاه

 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران استانی مرتبط با بنیاد صبح روز چهارشنبه ششم بهمن ماه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین هادی عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه در محل سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این نشست که با هدف تصمیم گیری درراستای تشکیل شورای هماهنگی مدیران استانی مرتبط با بنیاد و نیز خدمات رسانی هرچه بهتر به جامعه ایثارگری برگزارشد، آقای سیدمحمدصادق پارسامقدم (مسئول روابط عمومی شرکت) به عنوان نماینده شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر حضور داشتند.
    حجت الاسلام عسگری  به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و افزود: این شورا نقش مشورتی در جهت ارائه خدمت بهتر به ایثارگران را داشته و به همین خاطر هم افزایی واحدهای استانی، ارائه خدمات بهتر و تقویت واحدها از مهمترین برنامه های این شوراست.
  مدیرکل بنیادکرمانشاه افزود: شفاف سازی، صداقت در عمل و صیانت از جامعه ایثارگری از مهمترین اهداف تشکیل شورای مدیران استانی است.        
  مسئول بنیاد استان تصریح کرد: به یقین تبادل تجربیات مدیران استانی به خوبی می تواند زمینه تسهیل در ارائه خدمات و رضایتمندی خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را فراهم کند.
  حجت الاسلام عسگری در پایان خاطر نشان ساخت: هماهنگی، همراهی و برنامه‌ریزی اعضای شورا از مهمترین راهکارهای بهره مندی از ظرفیت‌ها در جهت تحقق اهداف کلان بنیاد است.
در ادامه این نشست نیز هر یک از اعضا به معرفی واحد خود و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید