ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان کرمانشاه با تقدیر از مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر برگزار شد

با حضور سردار بهمن ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله سلم)، ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با تجلیل از مخترعین، مبتکرین، پژوهشگران و تلاشگران عرصه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان کرمانشاه هستند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر؛ همزمان با هفته مبارک شجره طیبه و درخت تناور و برومند بسیج، ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در راستای تجلیل از مخترعین، مبتکرین، پژوهشگران و تلاشگران عرصه های علمی و پژوهشی، با حضور سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله سلم) استان کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین شمس الله جلیلیان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان و دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست جدید دانشگاه رازی کرمانشاه و جمع کثیری از اساتید و بزرگان برگزار شد.

در ادامه این جشنواره، دکتر بابلی؛ معاون علمی و پژوهشی سپاه استان کرمانشاه نیز با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به تجلیل از مقام شامخ شهدای این مرز و بوم پرداخت و اقتدار، امنیت، پیشرفت علم و تکنولوژی و فتح قله های علمی جهانی توسط دانشمندان ایران اسلامی را، ثمره جانفشانی این عزیزان برشمرد.

وی سپس به ارائه گزارشی از فعالیت های شاخص این معاونت در سال جاری پرداخت و از جهش علمی و دستاوردهای نخبگان استانی در حوزه علم و فناوری ابراز خرسندی نمود.

در ادامه این رویداد استانی، سردار بهمن ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را یادگار پرافتخار امام خمینی(ره) برشمرد.

وی در ادامه ضمن تمجید از جایگاه و روحیه بسیجی در بین جوانان و نوجوان ایران اسلامی، این روحیه را زمینه ساز پیشرفت، آبادانی و اقتدار کشور در تمامی عرصه ها عنوان نمود.

سردار ریحانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه توجه به علم و فناوری در راستای شتاب پرسرعت علمی و جهش علمی، اظهار داشت: تلاش ها و زحمات دانشمندان علمی کشور بسیار ارزنده و افتخار آفرین است و می بایست نخبگان علمی با روحیه جهادی، این مسیر پرافتخار را ادامه داده و به اوج قله افتخار دست یابند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) استان کرمانشاه در ادامه از برگزاری ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان کرمانشاه به عنوان یک رویداد علمی مهم و مبارک یاد کرد و از برگزارکنندگان جشنواره، نخبگان، مخترعین، مبتکرین و صاحبان علم و دانش تقدیر و تشکر نمود.

در پایان جشنواره جهادگران علم و فناوری مراسم تجلیل از 20 نفر از مخترعین، مبتکرین، پژوهشگران و تلاشگران عرصه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از زحمات و تلاش های علمی آنان قدردانی به عمل آمد

لازم به ذکر است از نیروگاه زاگرس کوثر نیز جناب آقای مهندس روح الله گرامی و سرکار خانم آرزو حاجی علیانی به سبب تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی ایشان در عرصه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی استان کرمانشاه تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

بخش پایانی این جشنواره به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی نخبگان بسیجی استان اختصاص داشت که شرکت کنندگان در ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور در این نمایشگاه، از نزدیک با آثار و تولیدات نخبگان استان آشنا شدند.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید