برگزاری همایش دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت هفته ایمنی و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، همزمان با فرا رسیدن 7 مهر و هفته ایمنی و آتش نشانی دوچرخه سواران نیروگاه زاگرس کوثر مسیر 25 کیلومتری کرمانشاه تا نیروگاه زاگرس کوثر را رکاب زدند.

این همایش که به همت کمیته ورزش نیروگاه زاگرس کوثر تدارک دیده شده بود با هدف تجلیل از زحمات همکاران واحد ایمنی نیروگاه زاگرس کوثر برگزار گردید. 

در ادامه مراسم مدیرعامل و سایر مدیران نیروگاه در هنگام رسیدن تیم دوچرخه سواری به نیروگاه با اهداء شاخه گل به دوچرخه سواران از این اقدام ارزشمند تجلیل به عمل آوردند.

همچنین مهندس صادقی مدیرعامل شرکت، تولید و افزایش ظرفیت تولیدی شرکت را ناشی از فضای امن کاری دانست و گفت: نیروگاه زاگرس کوثر جزء کم حادثه ترین شرکت‌های حوزه تولید انرژی می‌باشد و این نتیجه زحمات بی وقفه کارکنان واحد ایمنی است.

مهندس قاسمی زاده رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت نیز ضمن قدردانی از همکاران شرکت کننده در این مراسم، از حمایت های مهندس صادقی برای اجرای کامل برنامه های  واحد ایمنی قدردانی نمود.  

در پایان مراسم نیز با اهداء گل از زحمات همکاران واحد ایمنی نیروگاه قدردانی بعمل آمد.

گفتنی است در تقویم رسمی کشور 7مهر ماه به پاس شهدای آتش‌نشان صنعت نفت ، سالروز ارج نهادن به آنان که زندگیشان را وقف آرامش دیگران کردند روز ملی ایمنی و آتش نشانی نام گرفته است.

 

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید