عبور موفق نیروگاه زاگرس کوثر از پیک تابستان ۱۴03

نیروگاه زاگرس کوثر با شاخص ضریب بهره‌برداری و ضریب اطمینان ۱۰۰ درصد با تولید1/300/000 مگاوات ساعت انرژی، بدون خروج از تاریخ اول خرداد تا ۳۱ شهریور ۱۴۰3 با حداکثر توان تولیدی پیک بار تابستان ۱۴۰3 را با موفقیت گذراند و با تولید برق پایدار و مطمئن برای کلیه مشترکان سراسر کشور کمک شایانی به شبکه برق کشور نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، محمدرضا صادقی مدیرعامل شرکت اظهار کرد: فصل تابستان به دلیل افزایش تقاضا، میزان مصرف انرژی الکتریکی به ویژه در بخش خانگی، از اهمیت بالایی در صنعت نیروگاهی برخوردار بوده و به همین دلیل پیش از آغاز تابستان امسال و از مهر سال گذشته با تدوین برنامه‌های ویژه تعمیراتی، کارکنان نیروگاه تلاش زیادی کردند تا با اجرای برنامه‌های تعمیرات واحدهای نیروگاه، رفع اشکالات موجود و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه، واحدهای این نیروگاه را در سطح بالای آمادگی قرار دهند. وی ادامه داد: با توجه به تغییرات آب و هوایی و گرمای زودهنگام هوا و همچنین با هدف کسب آمادگی حداکثری در تابستان، مهم‌ترین فعالیت‌‌های مربوط به آمادگی واحدها برای تولید در تابستان را بلافاصله قبل از شروع تعطیلات نوروزی آغاز کردیم.

ایشان همچنین از زحمات تمامی پرسنل مجموعه نیروگاه زاگرس کوثر که با تلاش شبانه روزی خود مسبب این موفقیت بودند قدردانی نمودند.

 

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید