پیام تقدیر مهندس صادقی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر برای عبور از پیک مصرف برق در فصل تابستان

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر ، مهندس محمدرضا صادقی مدیر عامل شرکت با ارسال پیام تقدیر از کارکنان در پایداری و افزایش تولید و عبور مطلوب از پیک برق در تابستان۱۴۰۲  قدردانی کرد.

* متن این پیام به شرح زیر است:

 همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه زاگرس کوثر:

باسلام و احترام

بی تردید صنعت برق کشور عزیزمان طی تاریخ پرافتخار خود با تولید پایدار انرژی حیاتی برق نقش مهمی در تامین آسایش و توسعه زیرساخت‌های کشور ایفا نموده است.

همانطور که می‌دانیم تابستان ۱۴۰۲ به عنوان گرم‌ترین تابستان تاریخ جهان ثبت شد که این موضوع صنعت برق کشور عزیزمان را با چالشی بزرگ روبرو ساخت بطوریکه میزان تقاضای این انرژی از ۷3 هزار مگاوات نیز فراتر رفت.

 خداوند منان را شاکریم که در سالی که بنا به فرموده مقام عظمای ولایت مزین به سال « مهار تورم و رشد تولید» است با همت و تلاش شبانه روزی همکاران و صبوری و همراهی خانواده های محترم توانستیم ضمن تولید پایدار انرژی برق به ویژه در پیک مصرف برق استان کرمانشاه و خدمت رسانی مستمر به مردم شریف، شاهد افزایش تولید این انرژی حیاتی در شرایط سخت و طاقت فرسا توسط تلاشگران نیروگاه زاگرس کوثر بوده و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آئیم.

به همین منظور مراتب تقدیر و تشکر خود را از شما همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه زاگرس کوثر ابراز نموده از خداوند منان برایتان در همه مراحل زندگی سلامتی، سربلندی و موفقیت را  مسئلت دارم.

محمدرضا صادقی

مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر

مهر۱۴۰۲

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید