برگزاری نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی ستاد و شرکتهای سازمان اقتصادی کوثر

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق زاگرس کوثر، نخستین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های ستاد و شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، با حضور مشاور رئیس و مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
از جمله برنامه‌های این گردهمایی که از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در مجتمع گردشگری کوثر البرز (وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران) در منطقه کردان با حضور مدیران روابط عمومی‌ها و خانواده آنان برگزار شد، کارگاه‌های آموزشی مرتبط با حوزه روابط عمومی و برنامه‌های تفریحی متنوع بود.
در روز اول، کارگاه آموزشی آشنایی با مأموریت‌ها و وظایف روابط عمومی توسط محمد ذوقی، مدیر سابق روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج و مدرس دانشگاه، کارگاه آموزشی آشنایی با برنامه‌ریزی و کنترل پروژه توسط محمد اذغاب، رئیس اداره ارتباطات روابط عمومی سازمان و مدرس دانشگاه، کارگاه آموزشی رسانه، خبرنویسی و سوژه‌یابی توسط مرتضی خلفی‌زاده، مدیرکل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر و کارگاه آموزشی شناخت قالب‌های چندرسانه‌ای توسط محمدجواد مشتهر، سردبیر سابق خبرگزاری آنا، روزنامه‌نگار و کارشناس ارتباطات برگزار شد. همچنین خانواده‌ها در برنامه‌های تفریحی مانند دوچرخه‌سواری، پارک بازی کودکان، مسابقات گروهی و بازدید از باغ وحش و قایق‌سواری حضور یافتند.
در پایان این روز، مراسم بزرگداشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات با حضور سید حمیدرضا طباطبایی مشاور رئیس و مدیرکل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم، طباطبایی با حمایت از برگزاری این گردهمایی، ضمن تشریح سیاست‌ها و مأموریت‌های روابط عمومی‌های سازمان‌های وابسته به بنیاد شهید در دوره جدید، ایجاد همدلی را از نتایج برگزاری این دست گردهمایی‌ها دانست که از عوامل موفقیت در کار روابط عمومی و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
در روز دوم گردهمایی، دیدار شرکت‌کنندگان در این گردهمایی با دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
فخاری در این دیدار ضمن تقدیر از برگزاری این گردهمایی، با بیان اینکه خانواده‌های همکاران روابط عمومی به دلیل شغل همسران‌شان سختی‌هایی را متحمل می‌شوند، به آن‌ها خسته نباشید گفت و از خانواده‌ها آنان تشکر و قدردانی کرد.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید