نشست مشترک مدیرعامل نیروگاه زاگرس کوثر با استاندار کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر، مهندس محمد رستمی، مدیرعامل این نیروگاه با حضور در استانداری کرمانشاه با استاندار محترم کرمانشاه دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در تاریخ  9 دی ماه و با حضور مدیران ارشد نیروگاه صورت گرفت، گزارشی از وضعیت تولید و آمادگی این شرکت به استحضار آقای مهندس بازوند رسید.
مهندس رستمی با اشاره به ظرفیت تولید 648 مگاواتی فعلی نیروگاه و امکان افزایش این ظرفیت به حدود 1000 مگاوات با اجرای طرح سیکل ترکیبی (احداث دو واحد بخار 320 مگاواتی)، تاکید کرد که اجرایی شدن این طرح علاوه بر تامین بخشی از انرژی مورد نیاز کشور، منجر به اشتغال بیش از 700 نفر خواهد شد.
وی در ادامه به موانع پیش روی طرح سیکل ترکیبی اشاره و مانع اصلی اجرای این طرح را عدم اجرای قانون بیع متقابل دانست. همچنین با تاکید بر مشکل تامین آب زمان ساخت دو واحد بخار، خواستار همکاری سازمان های مربوطه در این زمینه شد.
در ادامه این جلسه استاندار محترم کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل نیروگاه و تأکید بر تلاش همه مدیران استان در راستای ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی مردم شریف کرمانشاه، آمادگی استانداری برای هرگونه همکاری جهت احداث طرح سیکل ترکیبی نیروگاه زاگرس کوثر را اعلام نمودند.

یادداشت سردبیر

@zkpgm.ir

ما را دنبال کنید